مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت، مدیریت ارتباط

مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت، مدیریت ارتباط
برای مشاهده گالری روی تصویر کلیک کنید
  • 4000 تومان 6000 تومان 33-%

مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت، مدیریت ارتباط


فهرست مطالب مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت، مدیریت ارتباط:

  • مدیریت رفتار
  • مهمترین مهارت یک مدیر
  • مدیریت رفتار سازمانی در هزاره جدید
  • افراد سرکش
  • تجربه مدیریت
  • ترس مفید
  • قانون طلایی
  • تلاش برای تغییر
  • نتیجه گیری
  • مدیریت موفقیت
  • همگام بودن با تکنولوژی
  • مدیریت اطلاعات
  • تعادل احساسات
  • مدیریت ارتباطات بر ارتباطات
  • توانایی سازگار شدن با محیط
  • مدیریت منابع
  • اخلاق خوب
  • تنوع
  • هدایت نه مدیریت
  • رویای شغلی
  • مدیریت ارتباط
  • تعریف CRM
  • اهداف CRM
  • ویژگی های کاربردی CRM
  • مزایای استفاده از سیستم CRM
  • انواع فناوری CRM
  • مراحل اجرای CRM

 

بخشی از مطالب مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت، مدیریت ارتباط:

امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است كه در مديريت ، توانايي رفتار كردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريكايي مديريت ، اكثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني كه در يك بررسي پرسشي شركت كردند، بر اين رأي توافق داشتند كه مهمترين مهارت يك مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم است. در اين بررسي ، مديران اين توانايي را حياتي تر از هوش، قاطعيت، دانش و معلومات، يا مهارت هاي شغلي درجه بندي كردند. پس اگر اين اعتقاد را داشته باشيم كه نقش هر مدير لايق، دورنگر و كاردان، تأمين بهداشت رواني كاركنان در سازمان مي ‌باشد، سخني دور از انتظار نگفته‌ايم .

و ... .

یک نظر بنویسید

برای استفاده از این محصول راهنمای خاصی وجود ندارد.

برای این محصول بخش رایگان برای دانلود وجود ندارد.

می توانید از بخش نظرات این محصول درخواست دانلود رایگان داشته باشید.


محصولات مرتبط